Raketový štart vášho business
Optimalizácia, ktorú to začína
Pred optimalizáciou pre vyhľadávače je potrebné pripraviť analýzu cieľu vašej firmy. Táto analýza je podobná ako pre Online kampane a stratégie. SEO je druh marketingu, ktorý je potrebné dopredu kvalitne zanalyzovať, aby bol výsledok čo najlepší.
Aby bol výsledok čo najlepší
Základné rozdelenie analýz
Základná analýza kľúčových slov
Analýza webových textov a čitateľnosť webu
Analýza dosiahnutia cieľov
Analýza negatívneho ratingu vo vyhľadávačoch
Čo rozhoduje
On-Page faktory
Tieto faktory sú priamo na vašom webe. Je to kvalita textov, ich originalita a správne rozloženie kľúčových slov. Vyhľadávače sú dnes zložité a snažia sa hľadať len text, ktorý je relevantný, takže vyhľadávač hodnotí aj to ako dlho zostane užívateľ na vašej stránke, preto on-page optimalizácia je veľmi dôležitá.
Link building
Nekvalitný link building môže poškodiť váš web tak, že vrátiť sa nahor dá omnoho viac práce, než keby ste začínali bez odkazov.
Pre link building, je lepšie stavať microsite, ktoré podporujú oblasti, ktoré chcete dostať nahor vo výsledkoch vyhľadávania.
Ďalšou možnosťou link buildingu je písanie PR článkov, pre oblasti, ktoré potrebujete podporiť.
Medzi obľúbené možnosti patrí registrácia do katalógov, týmto môže klient získať mnoho spätných odkazov na stránky, ale táto možnosť je veľmi citlivá. V žiadnom prípade nedoporučujeme strojovú registráciu do katalógov, je lepšie ručná registrácia do kvalitných katalógov, pretože aj tieto nekvalitné odkazy v rôznych katalógoch môžu skôr uškodiť než pomôcť.
Vďaka skúsenostiam s link buildingom, naša agentúra ponúka kvalitný link building, ktorý pomôže v oblasti, ktorú potrebujete posíliť.
Sociálny rating
Vyhľadávače dnes hodnotia aj záujem užívateľov o váš web na sociálnych sieťach to, ako sú vaše príspevky komentované a ako sú zdieľané. Týmto trendom sa zaujímame v sekcii Sociálne siete.