Máte nejaké prianie alebo dotaz? Neváhajte nás kontaktovať a my pre vás urobíme všetko čo je v našich silách.
Československej armády 3 (budova INFORMATIKA)
036 01, Martin
Slovensko

+421 910 444 565

Instagram

Blog

Home  /  Marketing   /  Content marketing ako hlavná zbraň Vášho biznisu

Content marketing ako hlavná zbraň Vášho biznisu

Dnes Vaša konkurencia robí silnejší a kvalitnejší marketing ako kedykoľvek predtým. Nestačí mať iba billboardy a reklamu v časopisoch,
ľudí musíte zaujať kvalitným a presne cieleným obsahom. Nikto z Vašich potencionálnych zákazníkov nechce dookola počúvať aké sú Vaše výrobky skvelé a že stejediný s kým bude zákazník skutočne spokojný. Ľudia dnes potrebujú pridanú hodnotu a preto by v kvalitnej kampani nemal chýbať relevantný obsah ktorým ľudí presvedčite že ste v danej oblasti odborník.

Facebook

Sociálne siete v posledných rokoch zažívajú obrovský boom vo
využívaní firmami alebo jednotlivcami na online marketing. Kvalitný obsah Vám v
tomto prostredí získa množstvo nových zákazníkov.

Blog

Určite ste si všimli že väčšina úspešných firiem má na svojich stránkach blog v ktorom sa venujú problematike, ktorá je úzko alebo širšie spojená zo zameraním danej firmy. Blogy obsahujú napríklad návody, recenzie, zaujímavosti a novinky z danej oblasti a vďaka tomu v očiach zákazníka pôsobia dôveryhodne.

Email marketing

Ak Vám zákazníci poskytnú svoj email a Vy máte skvelú možnosť cieliť na nich reklamu prostredníctvom email marketingu, musíte posielať iba relevantný obsah ktorý ich zaujme a vďaka ktorému Vás väčšina z nich neoznačí ako spam.

Content marketing je naozaj silnou zbraňou a nemal by byť podceňovaný.
Často sa totižto stáva že pri honbe za lajkami a návštevnosťou sa zabúda na hlavný cieľ marketingu a tým je zisk.
Samozrejme, budovanie brandingu samotného je tiež veľmi dôležité ale väčšinou
Vás pri kampaniach zaujíma ako pretaviť fanúšikov na zákazníkov ktorí sú ochotný za
Vaše služby alebo produkt zaplatiť. Preto sa treba pri tvorbe obsahu zamyslieť aký bude mať dopad na zvyšovanie zisku.

Pri Facebookových kampaniach je to napríklad správne zacielená skupina potencionálnych zákazníkov. Pri písaní Blogu je to napríklad správne zameranie na ľudí ktorý sa snažia nájsť o danej problematike informácie vo vyhľadávači. Pri email marketingu sú to limitované ponuky, zľavy a nabádanie k nákupu čo Vám privedie platených zákazníkov.