Máte nejaké prianie alebo dotaz? Neváhajte nás kontaktovať a my pre vás urobíme všetko čo je v našich silách.
Československej armády 3 (budova INFORMATIKA)
036 01, Martin
Slovensko

+421 910 444 565

Instagram

Blog

Home  /  E-shop   /  Aké vlastnosti by mal mať každý úspešný e-shop

Aké vlastnosti by mal mať každý úspešný e-shop

Ako Vám pomôže SEO v dosahovaní lepších výsledkov

Podnikanie na internete nie je vôbec jednoduché a každá chyba alebo premrhaná príležitosť znamená stratu zisku.
Pri zlej starostlivosti o zákazníka, príliš dlhej dobe dodania, starej webovej stránke a nesprávne nastavenej marketingovej
stratégií prichádzajú viaceré problémy, ktoré nie je ľahké dodatočne odstrániť.

Kvalitne postavený web

Vaši zákazníci požadujú bezproblémový chod stránky, grafiku ktorá ich bude baviť a intuitívny spôsob spracovávania objednávok.
Ak sa návštevník ocitne na lacnej a škaredej stránke ktorá vyzerá ako z pred desiatich rokov nebude Vám jednoducho dôverovať.
E-shop ktorý nie je schopný investovať do najzakladanejšieho nastroja na ktorom funguje cely jeho biznis nebude vnímaný ako profesionálny a návštevník z
Vášho webu prejde na konkurenčne stránky.
Kvalitná webová stránka je samozrejme aj o kvalitnej SEO optimalizácií. Profesionálny web je správne zaindexovaný,
má správnu štruktúru a obsahuje kľúčové slová pre čo najlepšie výsledky vo vyhľadávači.

Rýchlu dobu dodania

Ľudia sú už zvyknutí na veľmi rýchlu dobu dodania tovaru preto často zvolia e-shop s
rýchlym dodaním (najlepšie do dvoch dní) aj na úkor mierne vyššej ceny. Pre čo najrýchlejšie spracovanie objednávky by
mal byt Váš systém automatický a na 100% spoľahlivý.

Zameranie sa na správnu cieľovú skupinu

V tom komu chcete predávať musíte mat jasno hneď od začiatku inak Vám to môže narobiť obrovské problémy
ci už v marketingu ale aj pri samotnom predaji. Chcete predávať lacné produkty alebo luxusný a prestížny tovar? Pri každom druhu
tovaru bude postup budovania Vášho e-shopu rozdielny a tak isto aj Vaša cieľová skupina.

Online marketing

Propagácia Vášho e-shopu je tak isto dôležitá ako samotný e-shop. Bez kvalitného online marketingu na Vašej stránke nebudete mať ani nohu.
Základom je SEO optimalizácia, najlepšie v spojení s platenou reklamou u Googlu. Takto si zabezpečíte návštevnosť z vyhľadávača ktorú môžete testovať a neustále vylepšovať.
Druhým pilierom úspešného online marketingu sú sociálne siete. Nič nemôže byť pre Vašu značku lepšie ako rozsiahla fanúšikovská základňa. Okrem Facebooku je dobrým nástrojom napríklad YouTube kde môžete umiestniť napríklad recenzie na produkty alebo video návody. Zákazník si tak dokáže lepšie predstaviť ako produkt funguje a ako sa s ním pracuje.
Silným lákadlom bývajú vždy aj rôzne zľavy, akcie, súťaže, darčeky a tematické kampane podľa sezóny.

Vybudovať úspešný e-shop je komplexná záležitosť vyžadujúca si veľa času a nemalú investíciu.
Avšak dobre vymyslená stratégia a presne vopred stanovený postup Vám dokáže ušetriť veľa času a aj peňazí.